FANDOM

Subway Scramble!, znany jako Subway Panic! (地下 鉄 大 暴走!) w Japonii to drugi odcinek anime MegaMan NT Warrior. Pierwotnie został wyemitowany 11 marca 2002 r. W Japonii.

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się od naprawy GutsMana.EXE przez Dexa po obrażeniach, które otrzymał w poprzednim odcinku od TorchMan.EXE. Po całkowitym naprawieniu GutsMana, robot-kot Dexa działa nieprawidłowo i atakuje go.

Potem, Lan i Mayl odwiedzają go w szpitalu. Dex początkowo odmawia im powiedzenia co się stało, ale okazuje się, że kot, maszyna do łapania szczurów, wgryzł się w nogę i nie chce zejść. Lan i Mayl wyśmiewają go, co tylko zwiększa mękę Dexa. Dex grozi Lanowi, ale drwi z Dexa, udając, że wychodzi i mówiąc, że może poszedłby do kina z Mayl. Ona jednak staje na stopie Lana i rozpycha go, pozostawiając go na ziemi. Dex śmieje się z Lana, ale to powoduje, że jego temblak pęka i krzyczy z bólu.

Lan i Mayl następnie idą do kwiaciarni Sal, piją herbatę i omawiają zagrożenie związane z WWW. Scena ta trafia do Lorda Wily'ego w jego tajnej bazie, który nakazuje Count Zapowi spowodowanie kłopotów.

Na ulicy Lan i Mayl wpadają na Masę, który z nimi rozmawia. Ujawniają, że Dex przebywa w szpitalu, co zmusza Masę do pójścia tam, podejrzewając, że potrzebuje wapnia, aby się poprawić. Następnie zauważają, że Pani Mari wchodzi do sklepu z antykami Miyu. Niedługo powie jej fortunę w pozornie zawstydzającej sprawie, gdy Lan i Mayl się pojawią. Lan kwestionuje umiejętności Miyu, kiedy zaczyna medytować. Tymczasem Masa próbuje zdjąć kota-robota z silnie pachnącymi rybami. Dex denerwuje się tym, co mówi Masa i chwyta go, ale powoduje to pęknięcie temblaka. Stopa Dexa spada i znów krzyczy z bólu.

Następnie Count Zap rozpoczyna atak na DenTech City, używając ElecMana.EXE, aby spowodować awarię urządzeń elektronicznych w całym mieście, w tym psa-zabawki. Miyu przewiduje, że Lan będzie zamieszany w coś związanego z wodą oraz ostrzega go i MegaMana, aby uważali. Potem Lan, Mayl i Pani Mari wychodzą i widzą Dexa leżącego na ulicy z mechanicznym psem i kotem. On otrząsa psa z nogi, a ten bierze torbę pani Mari i biegnie. Lan i Mayl ścigają go odpowiednio w swoich rolkach i hulajnodze. Dex próbuje za nim podążyć, ale kot wciąż trzyma nogę i krzyczy z bólu. Ścigają psa w jadącym pociągu. Kiedy Lan idzie po torebkę, wrócił do normy. Zastanawiają się, czy wirus WWW był odpowiedzialny, gdy pociąg zaczął przyspieszać. Konduktor próbuje go zatrzymać ręcznie, ale jest porażony prądem. Count Zap gra następnie na gitarze w bazie WWW, ale zbyt głośno podkręca dźwięk, rzucając go w poprzek pokoju, co go satysfakcjonuje. Kierownicy pociągów następnie zmieniają trasy, aby pociąg nie kolidował z innymi. Lan włamuje się do fotela konduktora i wpuszcza MegaMana, aby spróbował zatrzymać pociąg. Elektryczne wirusy, Billies i Twisties, atakują programy operacyjne pociągu i pokonują je, zanim MegaMan je usunie. Gdy Wily dowie się o tym, rozkazuje zniszczenie MegaMana.

Ponieważ programy pociągu zostają pokonane, MegaMan proponuje nowy plan. Prosi, aby wszystkich przenieść do drugiego wagonu, a następnie odłączyć pierwszy i drugi od siebie. Lan postępuje zgodnie z planem, gdy ElecMan atakuje MegaMana. Lan nie może oddzielić wagonów, ale konduktor budzi się i każe mu najpierw pociągnąć wyłączniki bezpieczeństwa. Lanowi udaje się oddzielić samochody i wskakuje na pierwszy, który się porusza. Lan zaraz odpadnie, gdy robotyczny pies przeskakuje i łapie go za ramię. Lan wraca do pociągu. Tymczasem MegaMan przegrywa z ElecManem, który przechodzi przez wszystkie ataki MegaMana. Niedługo zostanie trafiony Lighting Blastem ElecMana, gdy Lan używa Bariery, aby go chronić. Następnie używa Blastera do odrzucenia ElecMaan, a potem CyberSworda. ElecMan używa swojego ElecSworda, ale MegaMan jest szybszy i pokonuje go, zmuszając go do wylogowania, podczas gdy wyposażenie Counta Zapa eksploduje.

Lan świętuje zwycięstwo, ale potem zdaje sobie sprawę, że przedni wagon wciąż zmierza w ślepy zaułek. Przełącza się na tryb ręczny i ciągnie hamulce, zatrzymując wagon przed zderzeniem o 2 centymetry. Kiedy pociąg jest na szczycie, ratownicy spryskują Lana i MegaMana wężami, spełniając przepowiednię Miyu. MegaMan jest pod wrażeniem, a Lan zirytowany. Wily szaleje, ale przyznaje, że nie docenił MegaMana. Lan idzie na ulice z psem robotem, kiedy Mayl, pani Mari i Dex przyjeżdżają taksówką. Mayl przytula go, pani Mari pochwala go, ale Dex próbuje umniejszyć jego sukces, mówiąc, że mógł to zrobić. Pies-zabawka gryzie nogę Dexa, powodując, że znów krzyczy z bólu.

Występy Edytuj

Postacie Edytuj

Battle Chipy Edytuj

  • Blaster (Lan)
  • CyberSword (Lan)

Wirusy Edytuj

Edytuj